WOMEX 2013 i Cardiff, Wales
Music Norway åpner nå for påmelding til norsk WOMEX-stand 23. - 27. oktober.

Meld deg på den norske standen på verdensmusikkmessen WOMEX, et av de fremste nettverkssamlingspunktene for tradisjons- og verdensmusikk. Den norske standen vil også i år være tilknyttet de andre nordiske standene. Vi håper at mange av dere ønsker å være med og vil benytte denne gode muligheten til markedsføring og nettverksbygging.

Påmelding til Music Norway
- Innen 15. juni:
Selskapsavgift inkl. 1 person kr 3.000 - kr 2.500 pr. ekstra person.

- Etter 15. juni:
Selskapsavgift inkl. 1 person kr 3.500 - kr 2.500 pr. ekstra person.

- Påmeldinger etter 1. september kommer ikke med i den trykte WOMEX-katalogen.

Påmeldinger til den norske standen er bindene og de blir ikke videresendt til WOMEX før hele avgiften er betalt. Standens fasiliteter kan kun benyttes av delegater påmeldt via Music Norway. Dersom du allerede er påmeldt WOMEX gjennom andre kanaler, er det mulig å benytte seg av den norske standens fasiliteter mot et administrasjonsgebyr. En kan ikke overføre en selskapspåmelding til et annet selskap. Det vil også komme en tilleggsavgift for bytting av personnavn.

Vennligst returner påmeldingsskjema (LAST NED) på mail til : aslak@musicnorway.no og faktura vil bli sendt.

Alle som melder seg på WOMEX får 1 års medlemskap i Virtual WOMEX, WOMEX sin bransjedatabase.


Reise og opphold
Du er selv ansvarlig for reise og opphold. Kontakt Nina Finnerud på nina@musicnorway.no for mer informasjon om messe og påmelding, eller ring +44 (0) 7835753030.


Informasjonsfolder
Vi vil også i år trykke opp en firmafolder, i form av et mini-hefte, som profilerer selskaper og artister tilknyttet den norske Womex standen. Send oss noen ord på engelsk om ditt selskap/organisasjon (maks 200 ord). Videre spørsmål vedrørende artistpresentasjonene kan rettes til Tomas Lauvland Pettersen på telefon 997 60 328 eller mail til tomas@musicnorway.no.


Messen
Det er reservert en felles nordisk stand på et sentralt område i messehallen. Vi vil tilby en stand som gir de beste mulighetene både for å distribuere informasjonsmateriell, avsette møtebord og tilrettelegge for eventuelle mindre arrangement.


Andre fasiliteter
Bemannet informasjonsskranke, beskjedtjenester, møtebord, informasjonsfolder, internettilgang og forfriskninger servert på standen. Vi vil også forsøke å videreføre brunsjen fra i fjor da dette trakk mye folk til standen.



Les mer om WOMEX her.