Spotify og Spellemann

Samarbeider igjen.

Den svenske strømmetjenesten Spotify blir under neste utdeling 14. januar, som ved forrige, en av hovedsponsorene for Spellemann. Sammen vil de to dele ut prisen for "Årets innovatør" til "en artist eller et band som gjennom nye metoder bygger relasjoner med sine fans via sosiale medier eller digitale kanaler og samtidig viser kreativitet og nytenkning rundt det å spre sin egen musikk".

I fjor vant Lars Vaular prisen som "årets innovatør". I et intervju her på Ballade mente Jørgen Helland, som jobber med internettmarkedsføring i konsulentselskapet Halogen, at "om dette er innovasjon, så er det innovasjon for noen som ikke vet hva blogging er. Eller som ikke har skjønt hvordan plattformen kan utnyttes."

Del artikkelen på:
                    |     Mer

Legg til ny kommentar

Ingen lokale kommentarer er lagt til


Nyheter fra NBs notearkiv


For å bevare historiske data er MIC-sidene er inntil videre administrert av Aslak Oppebøen
aslak@musicnorway.no