Kommentar til artikkelen:
Overskrift:*
Kommentaren:*
Enhver står personlig ansvarlig for sine innlegg. Redaksjonen leser ikke innlegg før publisering, men følger debatten løpende. Redaksjonen forbeholder seg retten til å korrekturlese og redigere tekstene, samt å fjerne innlegg vi finner meningsløse og usaklige eller av andre grunner finner upassende. Dette skjer uten forhåndsvarsel, og fullstendig etter skjønnsbaserte vurderinger gjort i redaksjonen.
HTML-kode i kommentarene godtas ikke. Maks. lengde er 2000 tegn. Lengre artikler kan sendes ballade@mic.no
Kommentaren du svarer på:
Endringer i musikkbransjen påvirker også media
Skrevet 09/20/2010 03:06:43 PM av Kai Lofthus
Det er selvforklarende at VG og Dagbladet behøver store artister som Bjørn Eidsvåg til å demme opp for nedgangen i salget av sine papirutgaver. Når artister går direkte til fans - som mange medier støtter - mister de eksklusiviteten de har vært vant til. Men de er ikke isolert fra endringene i musikkmarkedet, og Eidsvågs påfunn er en konsekvens de nok ikke har tenkt på.